איפיון ופיתוח

איפיון ופיתוח

כבר בפגישה הראשונה איתנו תרגיש בבית...

בפגישה נכיר את הפרוייקט, קהלי היעד ונבצע "תחקיר" מעמיק אודות מטרות הפרוייקט והמבנה הכולל הנדרש להמשך העבודה.

"ההכנה היא הכל. נח לא התחיל לבנות את התיבה כשהתחיל לרדת גשם" (וורן באפט)

אנו בארזנט רואים את את תכנון האתר כאבן דרך מרכזית בהצלחת האתר ובתרומה שלו לעסק ולהגדלת המכירות בו. השלבים המרכזיים באפיון הם:

  • איסוף מידע מהלקוח אודות מטרות ויעדים עסקיים, משמעות האתר בשרשרת השיווק של הלקוח
  • מחקר פלטפורמות דומות ברשת
  • הגדרת מטרות ויעדים מול קהל היעד באתר
  • UX UI, מסמך האפיון הטכנולוגי שילווה אותנו בכל שלבי הפרויקט. מסמך האפיון מפרט את מבנה האתר על כל חלקיו, ומבנה מסד הנתונים.

"בעיצוב אתר המטרה העליונה היא יותר מיופי ואסתטיקה אלא בראש ובראשונה רושם ושימושיות"

עיצוב אתרים איכותי גורם ללקוח לבצע פעולה ולתקשר עם המותג. מחלקת העיצוב שלנו כוללת מעצבים מנוסים שלמדו במיטב המוסדות בתחום ועיצבו אתרים למגוון מותגים בארץ ובעולם. אנו מתאימים לכל לקוח ועסק את העיצוב שמתאים לנו – מקפידים על Ton & style ויוצרים שילוב מושלם בין שימושיות לאסתטיקה

אנו מעצבים מגוון אלמנטים עבור לקוחותינו: - אתרי אינטרנט - דפי נחיתה - לוגו - כל אביזרי התקשורת השיווקית הנדרשים

"קוד, קוד, ועוד קוד. כדי לבנות אתרים טובים ומתאימים באופן אישי ללקוח חייבים לדעת לפתח ולתכנת"

אנו מאמינים במערכת שמותאמת ללקוח, כמו כפפה ליד. לשם כך, פיתחנו מערכת ניהול ייחודית שיוצרת אתרים יציבים וקלים לניהול. אנחנו בארזנט מאוד טכנולוגים:

  • אימוץ טכנולוגיה מתקדמת
  • אופטימיזציה של קוד
  • מעקב אחר טרנדים חדשניים בתחום
  • פתרונות חכמים לחווית משתמש גם בתחום הקידוד
  • צוות שיודע לפתח הכל – אתרים, אפליקציות ועוד

"אתר אינטרנט בלי פרסום ברשת הוא כמו חדשה מרעישה שאף מהדורת חדשות לא מספרת עליה"

אנחנו מאמינים שאתר איכותי אינו מספיק ועל מנת להביא תועלת אמיתית ללקוח עלינו להקיף אותו בתוכן מתאים ובכלים מתאימים לקידום האתר. לכן, אנו ממליצים על השלבים הבאים, על מנת ליצור אתר שיהווה כלי שיווקי:

  • מחקר מילות מפתח: להבין באילו מילים משתמשים הלקוחות בתחום
  • כתיבת תוכן: להתאים את התוכן הכתוב לדרך בה המשתמשים מעבדים מידע
  • אופטימיזציית ONPAGE: מבנה קישורים, פישוט מילות מפתח ועוד
  • אופטימיזציית OFFPAGE: להבין כיצד לקשר בין האתר לאתרים אחרים
Premium
אתר תדמית – חלון הראווה של העסק

חנות וירטואלית – הדרך שלך להכפיל את מכירות העסק

איך אנו בונים חנות וירטואלית יחד?

החזון שלנו בארז נט הוא לעזור לך, הלקוח למכור יותר. ככל שתמכור יותר. כך נחוש הצלחה יותר גדולה. נרגיש שעמדנו במשימה וסייענו לך בהצלחה.

לכן, אנו שמים דגש על העקרונות הבאים בעת בניית חנות וירטואלית:

  • שירותים שהם חוד החנית מבחינה טכנולוגית – החלטות קנייה הן דבר מורכב. אנו לומדים כל הזמן, על מנת לאפשר לך, הלקוח, ליהנות מן המידע הבינלאומי המתקדם ביותר בתחום.
  • משפך שיווקי – העקרון החשוב ביותר בבניית חנות וירטואלית הוא המשפך השיווקי הנעת הלקוח משלב החשיפה, לשלב הקניה בפועל חשוב ומאתגר. אנו מתעדכנים כל הזמן באסטרטגיות שיווקיות חדשות שמסייעות לנו להבין כיצד לקדם את הלקוח לסגירת עסקה.
  • סייעני המרה – אנו עושים הכל כדי שההמרות תיינה גבוהות ומקפידים על חוויית משתמש, מהירות גלישה, נוחות ניווט.
  • ניהול קל ופשוט – בחנויות שלנו ניתן לנהל מלאי, לקהל התראות בעת הצורך, לשנות ולערוך את האתר בכל עת, להוסיף ולהוריד תמונות ועוד.
  • מועדון לקוחות – ניתן לפתח, יחד עם החנות הוירטואלית, מועדון לקוחות למתן הנחות לקהל שמצטרף לרשימת דיוור או בכל דרך אחרת.
  • סיוע בייעוץ לצילום המוצרים – אנו מספקים, עקב ניסיוננו הרב בתחום, ייעוץ בבחירת התמונות המתאימות לאתר. במידת הצורך, נוכל אף להפנות אתכם לצלם מוצרים מתאים שיצלם תמונות מתאימות.

חשיבותו של אתר אינטרנט

אתר אינטרנט מקצועי ומזמין יגביר את החשיפה לעסק שלך. באתר כזה תוכל להציג את המוצרים שאתה מוכר או מקדם ולהציג תמונות שלהם או סרטונים. בניית אתרים מוקפדת ואיכותית תעצב את התדמית והאווירה אותן אתה מעוניין לייחס למוצר שלך. אתר האינטרנט יהווה אפיק פנייה נוסף ללקוחות הקיימים, ויהווה מקור משיכה ללקוחות פוטנציאלים. אין עוררין על כך שבעידן הדיגיטלי בו אנו חיים כל בעל עסק חייב אתר אינטרנט על מנת לקדם את עצמו והיום זה קל מאי פעם הפשטות היחסית של בניית האתר ואחסונו.

הניסיון והידע שנצברו בחברה מאפשרים לנו לספק שירות טוב ומקצועי לצד חווית לקוח טובה.

השלם גדול מסך חלקיו
סינרגיה של שירותים עסקיים תוביל להצלחה טכנולוגית ושיווקית
המוטו שלנו