חלון הראווה של העסק שלך
אתר אינטרנט מקצועי ומזמין יגביר את החשיפה לעסק שלך
בתהליך האפיון אנו בוחרים במה למקד את האתר, מה להחצין על מנת ליצור מראה מזמין ואלגנטי.
אתרי תדמית ודפי נחיתה
חנויות מסחר וירטואליות
מערכות ניהול תוכן מתקדמות
פיתוח אתרי וורדפרס
תמיכה אישית ומקצועית
איפיון ופיתוח
כבר בפגישה הראשונה איתנו תרגיש בבית...
בפגישה נכיר את הפרוייקט, קהלי היעד ונבצע "תחקיר" מעמיק אודות מטרות הפרוייקט והמבנה הכולל הנדרש להמשך העבודה.
"ההכנה היא הכל. נח לא התחיל לבנות את התיבה כשהתחיל לרדת גשם" (וורן באפט)
אנו בארזנט רואים את את תכנון האתר כאבן דרך מרכזית בהצלחת האתר ובתרומה שלו לעסק ולהגדלת המכירות בו. השלבים המרכזיים באפיון הם:
- איסוף מידע מהלקוח אודות מטרות ויעדים עסקיים, משמעות האתר בשרשרת השיווק של הלקוח
- מחקר פלטפורמות דומות ברשת
- הגדרת מטרות ויעדים מול קהל היעד באתר
- UX UI, מסמך האפיון הטכנולוגי שילווה אותנו בכל שלבי הפרויקט. מסמך האפיון מפרט את מבנה האתר על כל חלקיו, ומבנה מסד הנתונים.
"בעיצוב אתר המטרה העליונה היא יותר מיופי ואסתטיקה אלא בראש ובראשונה רושם ושימושיות"
עיצוב אתרים איכותי גורם ללקוח לבצע פעולה ולתקשר עם המותג. מחלקת העיצוב שלנו כוללת מעצבים מנוסים שלמדו במיטב המוסדות בתחום ועיצבו אתרים למגוון מותגים בארץ ובעולם. אנו מתאימים לכל לקוח ועסק את העיצוב שמתאים לנו – מקפידים על Ton & style ויוצרים שילוב מושלם בין שימושיות לאסתטיקה
אנו מעצבים מגוון אלמנטים עבור לקוחותינו: - אתרי אינטרנט - דפי נחיתה - לוגו - כל אביזרי התקשורת השיווקית הנדרשים
"קוד, קוד, ועוד קוד. כדי לבנות אתרים טובים ומתאימים באופן אישי ללקוח חייבים לדעת לפתח ולתכנת"
אנו מאמינים במערכת שמותאמת ללקוח, כמו כפפה ליד. לשם כך, פיתחנו מערכת ניהול ייחודית שיוצרת אתרים יציבים וקלים לניהול. אנחנו בארזנט מאוד טכנולוגים:
- אימוץ טכנולוגיה מתקדמת
- אופטימיזציה של קוד
- מעקב אחר טרנדים חדשניים בתחום
- פתרונות חכמים לחווית משתמש גם בתחום הקידוד
- צוות שיודע לפתח הכל – אתרים, אפליקציות ועוד
"אתר אינטרנט בלי פרסום ברשת הוא כמו חדשה מרעישה שאף מהדורת חדשות לא מספרת עליה"
אנחנו מאמינים שאתר איכותי אינו מספיק ועל מנת להביא תועלת אמיתית ללקוח עלינו להקיף אותו בתוכן מתאים ובכלים מתאימים לקידום האתר. לכן, אנו ממליצים על השלבים הבאים, על מנת ליצור אתר שיהווה כלי שיווקי:
- מחקר מילות מפתח: להבין באילו מילים משתמשים הלקוחות בתחום
- כתיבת תוכן: להתאים את התוכן הכתוב לדרך בה המשתמשים מעבדים מידע
- אופטימיזציית ONPAGE: מבנה קישורים, פישוט מילות מפתח ועוד
- אופטימיזציית OFFPAGE: להבין כיצד לקשר בין האתר לאתרים אחרים
אתר תדמית – חלון הראווה של העסק
איך אנו בונים יחד אתר תדמית:
- ניתוח ואפיון – אתר תדמית דומה לחלון הראווה של העסק. בתהליך האפיון אנו בוחרים במה למקד את האתר, מה להחצין על מנת ליצור מראה מזמין ואלגנטי.
- עיצוב הוא הכל – מחקרים מצביעים על כך ששבריר השניה הראשון שבו נחשף המשתמש לאתר הוא זה שקובע האם תיסגר עסקה. כמו שאומרים, אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני. אנו בונים יחד קונספט עיצובי לאתר ודואגים שתהיו גאים ומחוברים עליו. בנוסף, או בודקים מהם מאפייני קהל היעד ואילו קונספטים עיצוביים מתאימים להם. כל אתר אצלנו ייחודי ואנו לא חוזרים על עיצובים.
- UX/UI – חווית השימוש באתר חשובה יותר מכל. אנו בודקים כיצד הלקוח עושה שימוש באתר, כיצד הוא נע מנקודה לנקודה בו. באתר תדמיתי, תנועה מסתכלת באתר יכולה ליצור רושם שלילי שיתבטא בנסיגה מסגירת עסקה.
- בונים כדי לקדם, מקדמים כדי לבנות – אתרי התדמית שלנו נשענים על יסודות חזקים ומתאימים לגוגל. אנו בונים אתר שקל לקדם, ומקדמים אתר על מנת לבנות את העסק של הלקוח.
- תפעול – אתה מכיר הכי טוב את העסק שלך ואין שום סיבה שלא תדע לתפעל בעצמך את העסק האינטרנטי שלך. מערכת ניהול האתרים שלנו מאפשרת לך להוסיף מלל, לשנות תמונה ובקיצור, לעשות מה שצריך על מנת לעדכן אתר.
חשיבותו של אתר אינטרנט
אתר אינטרנט מקצועי ומזמין יגביר את החשיפה לעסק שלך. באתר כזה תוכל להציג את המוצרים שאתה מוכר או מקדם ולהציג תמונות שלהם או סרטונים. בניית אתרים מוקפדת ואיכותית תעצב את התדמית והאווירה אותן אתה מעוניין לייחס למוצר שלך. אתר האינטרנט יהווה אפיק פנייה נוסף ללקוחות הקיימים, ויהווה מקור משיכה ללקוחות פוטנציאלים. אין עוררין על כך שבעידן הדיגיטלי בו אנו חיים כל בעל עסק חייב אתר אינטרנט על מנת לקדם את עצמו והיום זה קל מאי פעם הפשטות היחסית של בניית האתר ואחסונו.
בניית אתרים מקצועית וקידום האתר מדי יום
תהליך בניית אתרים אינו עניין של מה בכך ואינו ראוי לכל חובבן בתחום, שכן בניית אתרים הינה תורה אינטרדיסצפלינרית הכוללת בתוכה מידע רב המושתת על ההבנה בתחום היישומים השונים הדרושים לצורך בניית אתרים בשקלול של מראהו החיצוני ופונקציות נגישות, הנבנות על בסיס נתוני מידע של העסק הספציפי, כגון קהלי יעד רלוונטיים, צינורות שיווק נכונים ויעילים, מערכות מותאמות לעסק באופן ייחודי והקניית מיומנויות תפעוול האתר להנגשתו לקהל הגולשים, היינו, קהל הלקוחות הפוטנציאלי.
הניסיון והידע שנצברו בחברה מאפשרים לנו לספק שירות טוב ומקצועי לצד חווית לקוח טובה.
סינרגיה של שירותים עסקיים תוביל להצלחה טכנולוגית ושיווקית
המוטו שלנו